Does BSE have a new CEO?

In: Entrepreneurship / 27 comments

8 Dec 2011

It is December 2011 and I find out that the Bucharest Stock Exchange has a new CEO. And I cannot help reposting something I drafted three times now (including what I am writing at the moment). Below you will find the post just as I edited it in February 2011 after having written it first in December 2010. You can draw your own conclusions. I have decided to list Avangate on Nasdaq.

On December 1, 2010, I wrote the following draft post. I decided not to publish it then in the hope that something will change. It’s February and I have decided now to publish it. You guessed correctly, nothing has changed.

Exactly two weeks ago I attended the ZF Gala, where I met a gentleman named Valentin Ionescu. I found out that he was the new CEO of the BSE (Bucharest Stock Exchange), replacing Mr. Stere Farmache, who remained only Chairman of the Board of Directors.

Let me give you some background: I am probably one of those people (maybe not many, a few hundreds or thousands at most….) that can decide to list a successful company on the Romanian stock exchange instead of selling it. I’d say, one of a few hundreds of people rather than thousands…. BSE’s interest is to have as many listed companies as possible. Or am I wrong? So it should act like a company and try to sell me their services. It should have sales people and it should try to convince me how good it will be for me if I buy their services. That is what the stock exchange in Warsaw does. At least twice a year, someone in a senior position (VP something) comes to Romania and visits me to explain what new services they invented and how happy I would be if I worked with them. Once when I was in Warsaw, I called them and I was received by the Chief Executive immediately. This is the behavior of a company that wants to sell something. I have never met the Chief Executive of the BSE in a formal context; the stock exchange was never interested in having me as a client. Maybe the two clients they have are enough, and the flow generated is OK. I will not start this discussion. I played the fool for wanting to do things in Romania and not abroad…

Summarizing the story – I met the new CEO at the ZF Gala. I said to myself – maybe something changed, maybe the BSE will become an institution you can work with! I talked to the young man; I explained to him what I find perplexing and frustrating. He said: “Many things have changed, you’ll see! For a start, I’ll contact you in two or three days and we’ll meet. I’ll explain to you our plans and strategy, I’ll really convince you!”. I said – “God help us and let it be like this!” and I waited. It’s been two weeks and I wonder what I was hoping for and, most of all, why was I still hoping….

It’s been 3 months and I still haven’t seen anything, but I’m an incurable optimist! Maybe it’s still possible and we can do it because we really need a functional stock exchange if we want to do something in this country.

(English version by Teodora Popescu)

Original Romanian version

S-a schimbat CEOul la BVB?

Este decembrie 2011 si aflu ca s-a schimbat CEO-ul la BVB. Si nu ma pot abtine sa nu scot pana la urma la publicat un post pe care l-am scris de trei ori pana acum (inclusiv ce scriu acum). Gasiti mai jos postul asa cum l-am completat in Februarie 2011, dupa ce l-am scris initial in Decembrie 2010. Concluziiile le trageti singuri. Eu am decis sa cotez Avangate pe Nasdaq.

Pe 1 Decembrie 2010 scriam urmatorul draft de post. Am decis sa nu-l public atunci, in speranta ca ceva se va schimba totusi. Este februarie si am decis sa-l public. Ati ghicit, nu s-a schimbat nimic.

Acum fix doua saptamani am fost la Gala ZF, unde m-am intalnit cu un domn Valentin Ionescu. Aflu ca este noul CEO al BVB (Bursa de Valori Bucuresti), in locul domnului Stere Farmache, care a ramas doar Presedinte al Consiliului de Administratie.

Sa va dau un background: Probabil sunt dintre acei oameni (poate nu foarte multi, cateva sute sau maximum mii….) care pot decide sa coteze o companie de succes pe bursa din Romania in loc sa o vanda. Da, mai degraba cateva sute…. Interesul BVB este sa aiba cat mai multe companii cotate. Sau poate ma insel eu? Deci ar trebui sa se comporte ca o firma, sa incerce sa imi vanda serviciile sale. Sa aiba oameni de vanzari, sa incerce sa ma convinga in permanenta cat de bine imi va fi mie daca cumpar serviciile lor. Asa cum face de exemplu bursa din Varsovia, care are de cel putin doua ori pe an un om senior (VP something) venind in Romania, venind la mine sa imi explice ce noi servicii au mai inventat si cat de fericit as fi eu daca as lucra cu ei. Odata cand am fost in Varsovia am sunat la ei si am fost primit de presedinte instant. Comportament de firma care vrea sa vanda. Cu presedintele BVB nu m-am intalnit formal niciodata, bursa in sine nu a fost interesata sa ma aiba client. Fair, zic: poate nu sunt un client bun. Poate ca cei doi clienti pe care ii are le sunt suficienti, iar fluiditatea generata le este OK. Nu voi intra in aceasta discutie. Eu fraier, ca vreau sa fac lucruri in Romania, nu afara…

Rezumand povestea, la Gala ZF m-am intalnit cu noul CEO. Am zis – poate s-a schimbat ceva, poate BVB devine o institutie cu care se poate lucra! Discut cu tanarul, ii explic nedumeririle si frustrarile mele. Zice: “S-au schimbat multe, o sa vezi! Ca inceput, te contactez in doua-trei zile si ne vedem ca sa iti explic planurile, strategia, ce mai – te conving!”. Am zis “Doamne-ajuta!” si am asteptat. Au trecut doua saptamani si ma intreb ce si mai ales de ce speram…..

Au trecut 3 luni si nu se vede nimic inca, dar eu sunt un optimist incurabil! Poate se poate, caci “pe bune” chiar avem nevoie de o bursa functionala daca vrem sa miscam ceva in tara asta.

Comments

Avatar

Bogdan Ionita

December 8th, 2011 at 7:58 am

Tot e bine ca macar la nivel declarativ si-a manifestat interesul… glumesc. In urma cu ceva ani, mergeam la CEO-ul BVB de la vremea respectiva pe aceeasi idee (eu vroiam BVB, asociatul Nasdaq, am zis “hai la ai nostrii sa te convinga”). Numai ca, in loc sa incerce macar sa ne “vanda” BVB, el incerca sa ne convinga sa investim impreuna cu el (“el” ca persoana fizica) in imobiliare… Iti dai seama cam ce impresie de om serios ne-a lasat… Asa ca te poti declara norocos, ai dreptul sa-ti imaginezi ca, daca te-ar fi contactat ulterior, poate te-ar fi convins :)))

Reply to this comment

Avatar

Flo

December 8th, 2011 at 8:33 am

Trist, dar adevarat. Poate viitorul va suna mai bine si pe piata de capital interna, insa lucrurile se misca extrem de incet.

Reply to this comment

Avatar

Asociatia Investitorilor pe Piata de Capital

December 8th, 2011 at 10:40 am

Draga domnule Radu Georgescu,

piata de capital din Romania nu inseamna numai eternul si fascinantul domn Farmache sau cineva care isi urmeaza doar promovarea in cariera. S-a gresit cind bursa a fost daruita brokerilor, asa cum ai darui unui constructor o autostrada. Investitorii o vor cumpara, insa doar la pretul just.

Pentru a respecta adevarul, va rog sa va amintiti ca acum doi ani ati fost agresiv si insistent rugat de asociatia noastra sa luati in calcul listarea in Romania. Cu imaginea dvs, sint convins, ca si atunci, ca va fi mai bine decit alaturi de un fond de private equity. Nu v-am convins pentru ca urma sa va concentrati pe firma din SUA, insa daca luati in calcul Romania aveti la dispozitie 24 h pe zi cit timp doriti investitori si intermediari devotati acestei cauze. Dati o sansa Romaniei, nu generalizati un eveniment nefericit.

Romania va fi aceea pe care o vom construi impreuna, chiar daca un antrepenor de succes se poate si imbogati foarte mult facand asta. Cu cat mai repede vom dezvolta piata de capital cu atit mai repede romanul mediu va avea un trai decent, trebuie doar sa vrea sa se educe economic si sa nu raminem un popor de platitor de dobanzi.

Reply to this comment

    Avatar

    Radu

    December 8th, 2011 at 2:08 pm

    Sunt 100% de acord cu dumneavoastra cand spuneti ca Romania trebuie sa creasca si ca investitorii au un aport masiv la asta. Mesajul meu insa este ca nu este suficient sa ai investitori si companii bune, ci trebuie sa ai un instrument functional care sa modereze investitiile. Si bursa nu este acest instrument! Indiferent cine ar spune orice, in acest moment BVB nu este un instrument “reliable” pe care o companie sau un investitor sa se poata baza.
    O a doua observatie – de data aceasta legata fix de investitori – este ca, oricat ati spune ca avem investitori, realitatea este ca avem *foarte putini* investitori pe bursa. Poate din motivul de mai sus, poate din altele. Dar acesta este un fapt real. Sunt putini investitori (au fost multi in zilele in care specula era un joc cu castig sigur, cand nu trebuia sa gandesti de loc), drept pentru care si lichiditatea este extrem de scazuta.
    Ar mai fi extrem de multe de povestit, dar cerd ca intram intr-o zona destul de tehnica. Cred pur si simplu ca bursa este primul instrument care trebuie schimbat, si trebuie schimbat pur si simplu, din interior (angajati sau actionariat) si nu de catre clientii bursei (investitori sau companii).
    Altminteri, toate bune… putem sa incercam cu totii sa ajutam tara asta, daca cei care trebuie sa o ajute nu fac asta, tot degeaba.

    Reply to this comment

      Avatar

      Florin

      December 8th, 2011 at 3:07 pm

      Radu, sunt de acord cu tine ca BVB mai are foarte mult de lucru ca sa devina o alternativa de finantare pentru firmele romanesti. Insa nu e vorba numai ca nu se face, nici nu se vrea, ia sa vedem, daca s-ar discuta vanzarea BVB catre una din marile burse regionale? Nu se vrea acest lucru, chiar daca ar insemna o modernizare a pietei si poate angajarea a 10 oameni care sa faca vanzari.

      Pe de alta parte daca vorbim de investitori, nu trebuie sa ne uitam la indivizi care sa devina investitori, baza bursei este data de fondurile de pensii si de companiile de asigurari de viata, precum si de diverse alte fonduri ale unor divizii de private banking. Mult timp nu am avut asa ceva in Romania, acum totusi avem cat de cat, dar mai conteaza si dimensiunea unei listari.

      In al treilea rand, te inteleg ca te uiti la Nasdaq pentru lichiditate si pentru evaluare, sigur Avangate va avea o evaluare mai mare pe Nasdaq, dar trebuie sa fie perceputa ca o companie americana (de aceea ai si mutat sediul). Tu ai reusit sa faci asta, dar uite ca A&D Pharma nu a facut-o si listarea la Londra s-a dovedit un esec pana la urma.

      Reply to this comment

Avatar

Paul Alexander

December 8th, 2011 at 3:22 pm

In Romania exista o problema de integritate, cuvantul pe care oamenii il dau nu are nici o valoare. Asta este una din cauzele pentru care avem o credibilitate scazuta in vestul Europei.
Eu sunt sigur ca in momentul in care ne asumam responsabilitatea pentru spusele si actiunile noastre vom avea de castigat economic si implicit pe piata de capital.
In orice caz, asta nu se gaseste doar la noi, chiar si SUA sunt aproape in aceiasi oala, dar la alt nivel.

Reply to this comment

Avatar

George Costache

December 9th, 2011 at 11:15 am

Ceea ce se pare ca nu se intelege la noi este ca “everything is a matter of perception” (auzita de la o amica la unul din fostele ei locuri de munca). Nu spun ca e neaparat 100% adevarat, insa perceptia conteaza foarte mult; de asta, de exemplu, la un fost loc de munca care dorea sa devina “employer of choice” am dat raspuns la toti cei veniti la interviu, desi nu eram la resurse umane. Este adevarat ca era un mesaj standard, cu “… va multumim pentru interes, va pastram in baza de date…’ insa am tinut sa ne onoram promisiuena de a da un raspuns in maxim doua saptamani. Cred ca se aplica si in cazul acesta: posibil ca bursa sa aiba servicii bune, dar daca nu are cine sa le prezinte, degeaba. Si este pacat ca un om cu o pozitie atat de importanta si cu expunere publica mare are un asemenea comportament. Si asta cu perceptia este valabila in toate domeniile; citeam mai demult declaratia unui ambasador austriac care spunea ceva de genul ca “o tara este cu atat mai atractiva cu cat este mai accesibila” – era legat de constructia de autostrazi si de venirea investitorilor.

Reply to this comment

Avatar

PENSIONAR

December 9th, 2011 at 12:25 pm

Cu ce se ocupa Avangate? Cu online payment? De ce ar investi cineva bani la Bursa in ea? Are perspective de crestere? Pe ce piata (piete)?

Reply to this comment

Avatar

Radu

December 9th, 2011 at 4:53 pm

Reply to this comment

    Avatar

    Marin Miruna

    December 9th, 2011 at 6:16 pm

    Vorbe goale. Sunt atat de obisnuita.

    Reply to this comment

    Avatar

    Bogdan Ionita

    December 9th, 2011 at 10:19 pm

    Hmmm, din acel raspuns eu inteleg ca tu trebuia sa te duci sa tragi de BVB sa te aiba client… dar te-a mirosit din 2004 ca pareai interesat mai mult de Nasdaq…

    Eu m-as enerva si daca cineva de la vanzari mi-ar pierde si un client care ar aduce doar $10, motivand ca “clientul nu ne-a mai cautat si oricum parea mai degraba interesat de un produs al concurentei”.

    Da, ok, exista un cost al achizitiei unui client peste care nu trebuie sa treci, altfel pierzi timp/bani/tractiune… dar am asa o senzatia ca situatia era departe rau de acel prag…

    Reply to this comment

Avatar

Marin Miruna

December 9th, 2011 at 6:13 pm

Nu ma mira. Am lucrat acolo. Este specific lui Ionescu. Indiferenta si salariu luat degeaba. Cafea si barfa! Oricum a plecat de laBVB cu peste 65 de mii de euro. Deci nu faci nimic si pleci cu multi bani. Va mira?

Reply to this comment

Avatar

Alex

December 10th, 2011 at 12:17 am

Stimate domnule Georgescu,

Am ajuns la site-ul dvs tocmai de la ZF.ro unde v-au dedicat un articol. Va stimez ca fiind printre putinii oameni de afaceri din Romania care nu si-au construit cariera pe “a fura ceva” ci pe “a crea ceva”. Va cunosc oarecum asa de la distanta afacerile si pentru mine pare ca nu faceti parte din smecherii acestei tari, ci printre putinii oameni care chiar cred ca omul este capabil sa castige prin valoare adaugata. Si eu gandesc la fel ca dvs dar nu ma cunoasteti. Am activat pe piata de capital romaneasca, dar si in alte domenii, si am fost printre cei mai mari jucatori. Si nici nu sunt roman. Am intampinat foarte multe probleme si m-am zbatut sa le rezolv. Il cunosc pe domnul valentin Ionescu (nu cred ca are el vreo vina, problemele sunt de ordin sistemic), si aproape toate persoanele importante din piata de capital romaneasca. Cu problemele mele (unde n-aveam nici o vina ci pur si simplu aveam probleme sau dificultati) n-am avut absolut nici un fel de reactie din partea nimenui. Pana la urma, asa cum se spune romaneste mi-am bagat … si m-am hotarat sa-mi bag (repet) … si sa plec. Si am si plecat, cu aproape toate treburile, afara. Acelasi lucru, evident, va sugerez dvs. Nu este nimic rau sau anti-roman sau ne-patriotic in asta. Problemele institutionale din Romania sunt de ordin politic. Romania inca, din pacate, nu are lideri, sau poate ca ar fi fost de ajuns sa aiba doar unul bun si capabil, care sa dea drumul la progres, si nu ma refer la progres pe hartie ci progres real, institutional. Din pacate, parerea mea este ca Romania in viitorul relativ apropiat va ajunge, din cauza clasei politice absolut odioase, la un oarecare colaps din care putem spera ca va iesi ceva bun. Din colaps nu ma refer neaparat la ceva absolut catastrofal si nimicitor ci o lunga perioada de timp din-rau-in-mai-rau, pana cand smecherii si talharii care calca aceasta tara in picioare din pozitiile lor inalte dpdv politic nu prea isi mai vor permite sa faca ceea ce fac. Si prin urmare vor fi inlocuiti de altii. Cand se va intampla asta? Probabil ca dupa ce vom avea acest colaps, adica vom merge la mai rau. Pana cand votantii vor fi mai destepti pentru ca vor fi patit mult prea mult timp si va ramane mult prea putini de furat si de impartit si vor fi mult prea putini pasibili la prostit. S-ar putea sa dureze totusi prea mult, pentru vietile noastre unice si pretioase. Cu respect 🙂

Reply to this comment

Avatar

Darius Dumitrache

December 11th, 2011 at 2:46 am

Din punctul meu de vedere, problema e destul de grava, pentru ca acele companii care au nevoie de finantare prin bursa si care pot genera plus valoare, intr-un domeniu atat de dinamic sunt nevoite sa caute investitori prin alte parti. Dar problema, nu este doar la bursa, ci si la bancile din Romania, care cu greu (a se citi deloc) finanteaza afaceri din domeniul IT, care nu au rezultate palpabile (ca sa eliminam RDS din discutie) de genul, 10 contracte pe 2 ani si 3 Km de cabluri intinse pe 20 de stalpi.

De asemenea, in Romania, nu am vazut o asociatie profesionala/patronala, care sa sprijine mediul de afaceri si pe cei care sunt membrii. Trebuie sa stim foarte bine cui apartine de fapt BVB si cine numeste consiliul de administratie. Atat timp cat oamenii care conduc BVB nu stiu foarte bine la ce foloseste un calculator, nu vom avea parte de finantare prin bursa a companiilor de IT.

Personal, nu cred ca acesti domni s-ar implica vreodata in listarea unei companii IT de succes. Doresc sa te felicit, pentru optimismul de care dai (inca) dovada.

Succes!

Reply to this comment

    Avatar

    Radu

    December 11th, 2011 at 5:40 pm

    Darius, iti multumesc pentru aprecieri. Problema mea nu este doar cu implicarea bursei in listarea companiilor IT, ci cu implicarea acesteia in general in formarea unei conjuncturi, a unei intelegeri generale asupra fenomenului. Plus crearea increderii investitorilor… Gandeste-te ca o bursa functionala ar invata oamenii sa investeasca, ceea ce – cu manta – ar crea o patura de Angel Investors… multe multe de povestit…

    Reply to this comment

Avatar

adrian

December 11th, 2011 at 5:03 pm

nu ma asteptam ca aici sa descopar oameni care stiu atat de multe despre bursa. si mi-a placut mult ideea despre “perceptie”, care se aplica perfect domeniului. Intr-adevar, perceptia generala este ca bursa trebuie sa asigure finantare, dar din cate stiu eu realitatea este ca de fapt piata de capital in intregul ei trebuie sa faca asta (si nu doar bursa). Cand apare un emitent interesant si interesat, nu bursa il abordeaza, ci bancile de investitii sau brokerii. si ii explica ce montaj financiar i s-ar potrivi si cum il poate ajuta sa obtina bani din piata. Chiar sunt curios cate firme de brokeraj il vor vizita saptamana viitoare pe dl. Georgescu si sper ca dansul ne va tine la curent.
Altfel, faptul ca un director general a promis ca revine si nu a mai facut-o tine nu doar de lipsa de profesionalism, ci si de caracter sau educatie. Inteleg ca de fapt actionarii l-au si schimbat intre timp, asa ca e de banuit ca nu era vreo competenta. poate cel care ii va lua locul va va contacta si macar isi va cere scuze in numele institutiei, pentru ca altceva nu se mai poate schimba atat timp cat inteleg ca decizia domnului georgescu este deja luata.

Reply to this comment

    Avatar

    Radu

    December 11th, 2011 at 5:36 pm

    adrian, problema nu este daca ma abordeaza sau niu cinvea, ci faptul ca avem o bursa nefunctionala (si putem detalia aici oricat de mult), ceea ce nu este ceva ce poate fi reolvat de brokeri, ci de compania care se numeste BVB. Pe bune, nu poti sta cu mainile in san asteptand numai de la brokeri sa faca treaba…. Bursa trebuie sa asigure un anume nivel de corporate governance, trebuie sa promoveze conceptul si sa se promoveze catre investitori (mai ales particulari, pentru masa critica), sa faca lobby la stat pentru privatizari pe bursa…. ma rog, sunt multe. Dar trebuie chiar sa vrei sa faci treaba.

    Reply to this comment

Avatar

Doru M.

December 12th, 2011 at 2:25 am

Draga domnule Radu Georgescu,

In primul rand felicitari pentru afacerile reusite din Romania si pentru faptul ca sunteti unul dintre putinii romani care au o asemenea dilema, unde sa isi listeze compania. E meritul dvs si ma bucur sa va citesc si aici.

Cu privire la listare, asa cum sunt convins ca ati facut pionerat in Romania in multe aspecte sunt convins ca puteti sa o faceti din nou. Asa cum nu ati renuntat niciodata cand lucrurile pareau sa fie tot mai impotriva dvs in Romania totusi ati reusit ceva ce foarte putini au reusit. Ati creat un brand in Romania, un brand care astazi se afla si se vinde in toata lumea.
Tentatia de a pleca din Romania, tentatia de a evita orice are legatura cu Romania cred ca va este cunoscuta asa cum ne este tuturor. Totusi ramanem aici incercand sa schimbam ceva, incercand sa aducem valoare chiar in Romania.

Sunt convins ca si tentatia listarii unei afaceri pe o piata ca Nasdaq este extrem de mare. Mai mult probabil in cercurile dvs ar aduce notoritate si alte avantaje.

Totusi Bursa din Romania are nevoie de dvs. Are nevoie de compania dvs. are nevoie sa aiba companii din domeniul IT, are nevoie sa aiba companii care inteleg principiile bursei. Ati fost un deschizatori de drumuri pentru piata de IT din Romania. Sunt convins ca puteti fi un deschizator si pentru Piata de Capital din Romania.
Eu va rog sa reveniti asupra deciziei si sa luati in considerare listarea in Romania. Sunt convins ca se poate creea ceva frumos si pe BVB si va asigur ca putem obtine o listare de succes. Exemplul dvs ar putea fi urmat si de altii si asa putem ridica Bursa si ca si dezvoltare.

Cu Respect,
Doru

Reply to this comment

    Avatar

    Serban Ghita

    December 14th, 2011 at 5:35 pm

    @Doru M. – personal consider ca trendul trebuie sa porneasca de sus in jos (adica de la BVB spre companii), exclus sa fie invers.
    Eu ma intreb oare de ce cea mai mare banca din Romania dupa active (BCR) nu este in continuare listata la bursa …

    Reply to this comment

      Avatar

      PENSIONAR

      December 15th, 2011 at 11:48 am

      Draga domnule Ghita, BCR nu este listata pentru ca actionarul ei majoritar nu doreste asta. De ce nu-si doreste este o intrebare al carei raspuns oricum nu v-ar folosi. Oricum ERSTE nu are nevoie nici de capital din piata romaneasca si nici nu vrea sa faca un exit.
      De fapt cum v-ati dori sa functioneze BVB? Putei sa ne dati cateva exemple?

      Reply to this comment

        Avatar

        Serban Ghita

        December 17th, 2011 at 11:32 am

        Nu cred ca sunt cel mai in masura sa va raspund la cum ar trebui sa functioneze BVB. Iata cum gandesc eu: daca o societate pe actiuni vrea sa obtina cat mai multi clienti si credibilitate (BVB), atunci trebuie sa ii atraga cu ceva, sa faca loby. Bineinteles contextul economic actual e posibil sa nu ajute …
        Personal nu sunt de acord cu atitudinea “listez la bursa pentru ca sunt roman, sau pentru sunt nationalist”.

        Iata ce se intampla la americani, Zynga s-a listat si a obtinut 1 mld$, este incredibil … cred ca valoreaza mai mult decat EA acum, ceea ce este un pic cam creepy.

        PS: http://www.money.ro/lucian-anghel-bcr-candideaza-la-presedintia-bvb_1192426.html

        Reply to this comment

Comments on other blogs

Avatar

Radu Georgescu, GECAD: S-a schimbat CEO-ul la BVB? Eu am decis să cotez Avangate pe NASDAQ | Știri din România

December 8th, 2011 at 2:12 pm

[…] preşedintele grupului GECAD, unul dintre cei mai mari producători de software din România, scrie pe blogul său despre demisia directorului general al […]

Add comment to Radu

  • adnana: I have just finished reading Bad Blood and it is just incredible. What I found it also incredible wa [...]
  • Florin Miron: As usually a cold shower from Radu. It's good and reasonable advice for entrepreneurs, not necessary [...]
  • Eduard: Excellent description on bitcoins, lol. and this was 4 years ago. [...]
  • Diana: Suntem in 2017 si se pare ca BTC inca se dezvolta. [...]
  • Flaviu Butean: Si eu folosesc 1Passoword, pe care il recomand mereu, cred ca este de un real folos. Nu stiu daca m [...]
Radu Georgescu
GECAD Group